coduri ruby and ruby club penguin

Posted: Ianuarie 9, 2011 in Coduri Club Penguin

Acum va voi arata cum sa luati ruby brooch pin si un background secret ascuns in catalog.hai sa incepem.prima data dati clic pe sertarele acestea, apoi pe acest tomberon de gunoi,apoi dati clic pe carte,pe lampa de langa carte ,pe vaza aceasta ,  dati clic pe tablou  si in sfarsit:va apare un seif  si dati clic pe el .va arata cam asa:apoi trebuie sa dati clic pe ruby brooch.va apare un chenar albastru si va intreaba daca vreti sa luati ruby brooch.trebuie sa dati clic pe yes si gata ati luat pinul.va mai am cate ceva de aratat:priviti, aici este un background din catalogul ruby and ruby .nu sunt  sigur daca stiati ,dar in acest catalog mai este un background .priviti aici:inca un background !Cred ca vreti sa stiti cum am gasit background-ul.pai, am apasat pe chenarul gri si am tras in jos.am vazut background-ul , am dat clic pe el si am apasat yes.      Va mai astept pe blogul meu

                                                                Georginsky.

Lasă un răspuns

