Poezie

Posted: Septembrie 9, 2011 in Poezii şi compuneri

                                                             

                                                                                                        Maşina

                                                                                                                 de Georginsky

 

                                                                           Eu am cam dat de belea ,

                                                                           Am stricat maşina mea,

                                                                            Fiindcă cu stiloul meu,

                                                                            Am inţepat în fund un leu.

                                                                          Pe urmă el s-a enervat,

                                                                          Şi în gheare el m-a luat,

                                                                           Leul  fuge spre maşină,

                                                                           Face o piruetă lină

                                                                            Şi apoi : pac,pac,pac,pac ,

                                                                            Maşina-n două s-a crăpat.

                                                                            Maşinuţa mea cea dragă,

                                                                            Nimic nu poate să tragă,

                                                                           Nici măcar o furnicuţă,

                                                                           Cât şi câtuşi de micuţă!

Lasă un răspuns

