Georginsky şi dragonul Autor Georginsky

Posted: Octombrie 15, 2011 in Poezii şi compuneri

       A  fost odată ca niciodată un rege.El locuia într-un palat frumos de aur.Regele avea şi o fiică foarte frumoasă.

       Dar într-o zi a venit în palat un şarpe,şiret şi puternic ca un dragon ,de aceea el a fost numit Şarpele Dragon.Monstrul a răpit-o pe prinţesă şi a furat banii regelui.Mulţi flăcăi au vrut să o salveze pe fată,dar aceştia au murit.

      Mai târziu,un băiat sărac a intrat în castel.Numele lui era Georginsky.Regele a spus: „Dacă îmi vei aduce banii şi îmi vei salva fiica din mâinile dragonului,atunci îţi voi da toată împărăţia mea.”

      Georginsky a mers pe drumul către pădure şi el a văzut o casă micuţă.Băiatul a intrat şi înăuntru se afla un om bătrân.Acest om era vrăjitorul Merlin.Georginsky îl salută vşi spuse: ” Dar tu cine eşti?”  .  „Sunt vrăjitorul Merlin. Cu puterea mea pot să fac orice vreau.Dar sunt bătrân şi foarte bolnav şi mă bucur că m-ai vizitat pentru că nimeni nu a mai intrat în casa mea de ani buni.Deci , cu ce te pot ajuta?” , spuse bătrânul.”Trebuie să o salvez  pe prinţesă , dar eu sunt sărac şi nu sunt foarte curajos,de aceea tu mă vei ajuta.” zise Georginsky.

      Cei doi au mers în pădure şi au văyut un lac mare.Georginsky a crezut că el va trebui să înoate prin apă pentru a ajunge la celălalt mal,însă Merlin a spus: „În apă sunt rechini răi,sau, mai bine zis înfometaţi ,de aceea va trebui să zburăm peste lac.” .Atunci,vrăjitorul a făcut o vrajă şi apoi cei doi au zburat peste apă.

       Ei erau acum teferi şi nevătămaţi,şi acum călătoreau în continuare , zi şi noapte.Mai târziu, a venit un cutremur puternic.A început să fulgere , să tune , iar vântul sufla cu toată puterea.Dar Merlin a intervenit şi a oprit acest dezastru.

       Prietenii noştrii au mers mai departe,iar nu după multă vreme, ei au ajuns la castelul Şarpelui Dragon.Atunci,vrăjitorul a spus  : „Eu nu pot să-i vin de hac dragonului.Iar deoarece tu eşti un băiat puternic ,îţi voi da Sabia  laser  din filmul ”Star Wars” cu care îl vei omorî pe balaur.”  . Georginsky a observat că  acum el putea face vrăji.În momentul acela ,Merlin i-a dat puterile băiatului , pentru că flăcăul a avut inimă bună şi l-a vizitat . Apoi , vrăjitorul  a murit. Întristat pentru că Merlin amurit,totuşi , Georginsky îşi luă inima-n dinţi şi tăie capetele dragonului cu sabia laser , O salvă pe prinţesă,luă banii regelui şi plecă.

        Nu peste mult timp,eroul nostru a ajuns la palatul împăratului. Conducătorul zise: „Pentru că mi-ai salvat fiica şi ai adus banii mei , îţi voi da împărăţia mea , Sir Georginsky.” . Totuşi , băiatul nu uită de vrăjitorul Merlin şi îl îngropă în grădina castelului.Apoi el îi făcu o statuie în semn de recunoştiinţă pentru bunătatea şi amabilitatea bătrânului.

       Şi aşa , un băiat sărac a ajuns cavaler şi rege .

                                                                                          Sfârşit

Comentarii
  1. patrinciski spune:

    super poveste…bravo georginsky!!

  2. patrinciski spune:

    super tare…georginsky

Lasă un răspuns

