3 Coduri Club Penguin

Posted: Decembrie 27, 2011 in Coduri Club Penguin

Buna!Pinguini din toata lumea , astazi am aflat ca este un cod pentru un tricou rosu cu chitara electrica!Acesta este:

                                                                          mmcode12. Priviti imaginea de mai jos:

                     

Am gasit inca un cod pentru 500 coins.Uitati-l aici impreuna cu imaginea:

                                                                       mmcode11

 

Ultimul cod are 2500 coins .Uitati imaginea si codul:

                                                               mmcode13

 

 

Sper ca v-au placut codurile free pe care le-am gasit.

Va rog nu uitati sa comentati acest post.

Ne vedem,

Georginsky.

 

Comentarii
  1. ExpertIT spune:

    Daca merge iti dau un like daca nu…mai incearca il testez si revin cu raspunsu

  2. ExpertIT spune:

    Da!Bravo chiar merg cu ajtorul tau acum am destui bani sa imi cumpar niste haine marfa:D

  3. stefy spune:

    Georginsky esti cell Mai tare

  4. Alexandra spune:

    Eu mai stiu unul PUMPKIN1, HPHONES1 si altele dar nu merg.

  5. Georginsky spune:

    daca ai un blog da-mi te rog linkul si imi voi exprima si eu parerea despre postarile tale.vreau sa te intreb totusi cati ani ai?Daca tot te crezi atat de destept, fa-ti un blog la inceputul anului si scrie tot restul anului ,apoi anunta-ma cate vizionari ai avut.nu vreau sa ma laud,insa am avut in primul an 13,578 vizionări + vizionarea ta sunt 13,579 vizionări.Si sunt incepator la bloguri.

Lasă un răspuns

