Despre preferintele mele muzicale

Posted: Mai 12, 2012 in Muzica
Etichete:,

Voi trece scurt la subiect :imi place rock (punk rock) si blues.

Trupele mele favorite sunt :Green Day,Blink-182 , Bon Jovi ,Queen,Nickleback,Nirvana,AG Weinberger,Ozzy Osbourne,The White Stripes.

De curand mi-am cumparat si eu o orga ( Yamaha ypt-220)si am invatat multe cantece in doar 4 luni.Daca doriti sa cantati si voi,va recomand sa incepeti prima data cu niste simple acorduri sau cu niste cantece simple.Dupa cateva exercitii,ca sa invatati cantece de pe calculator,puteti descarca gratuit programul Synthesia.Va va arata ce clape trebuie sa apasati pentru a obtine notele corespunzatoare.Aici aveti un link de unde puteti descarca programul:http://synthesia.en.softonic.com/.

Cu ajutorul fisierelor MIDI(numai acest tip)pe care le veti introduce in My Documents /Synthesia Music   puteti invata cantecele.

Astept cateva comentarii.Daca sunteti interesati va voi da mai multe detalii.

Atat pentru azi .Va saluta Georginsky.

Lasă un răspuns

